FIX INFÖR HELGEN

Vardag / Permalink / 0
Hej! Jag har haft en riktigt lång fixardag idag! Tog först sovmorgon (semesterlivet heh) innan jag tog ett telefonsamtal om lite saker som kommer hända framöver..hihi. Gjorde sedan lite smoothie till mig & Erik och tog med de ut i solen. Där lyssnade vi på pod och solade lite ett tag. Senare började vi planera för helgen, vi skulle handla lite bål-ingridienser till brölloppet vi ska på, sen grillmat som ska packas med, kvällens middag mm. Så vi handlade och hämtade sedan upp de sista grejerna i lägenheten som ska tas med. 
 
Middag fixade vi tillsammans med syrran, och under tiden den tillagades såg vi matchen mellan ÖFK-Galtasaray med Mikaela och hennes pappa. Och det slutade 1-1 vilket innebar att Öfk var vidare till kvalet i Europa Leauge! Snacka om att sätta östersund på kartan!!
 
Sedan M och hennes pappa åkte hem har det varit massor av fix inför imorgon. Vi åker ju imorgon eftermiddag och är borta till söndag. Så jag har BUS:at mig, målat naglar, provat outfits igen så jag har med allt (rätt bh, underkläder, smycken osv till tre dagar mm) så att det ska gå fort imorgon. Är som vanligt så rädd att glömma något när man ska packa så mycket småsaker också. Men men..
 
Nu ska jag rensa kameran lite sen blir det läggdags! Godnatt på er! ♥
 
 
 

Liknande inlägg

Till top