TANKAR

Vardag / Permalink / 0
Jag är i en sån där mittemellanperiod nu. Tänker att jag ska boka in någon behandling av något slag, en slags treat för att tagga till lite. Lutar åt en ansiktsbehandling eller att fixa frisyren, tror dock det förstnämnda skulle ge en större förändring i nuläget dock. Sen gärrna lite sol och värme på min semestervecka som börjar efter helgen vore ju super för att få lite färg!
 
Idag tänkte jag ut och fota en outfit med hjärtat men rätt som det var öppnade sig himlen och det vräkte ner. jahapp, så det blev inget av och sen blev det mörkt. annars ska jag fixa annat material till bloggen, så jag har lite att lägga upp, för här ekar det tomt i nuläget. Uppdaterar er snart om hur det blir med "behandligen" iallafall! behöver iallafall göra något för mig. imorgon är det dock AW, det är jag riktigt taggad inför!
 
Är allt bra med er? 
 
 

Liknande inlägg

Till top