THROUGH MY PHONE

Vardag / Permalink / 1
 
Hej på er finisar! Det är ledighetskommitén som skriver. Jag & Erik har haft världens bästa dag idag, trots att vi båda blivit sjuka. Jag har knappt någon röst och han hostar och är hes som tusan. Därför tog vi båda en lång sovmorgon idag innan Erik stekte bananpannkakor och kokade ägg osv och dukade upp på balkongen i solen. Vilken stjärna va? bästa sättet att vakna till det. Resten av dagen har jag varit ute i solen nere vid sjön ett tag, tills det blev kallt. Sen gick jag hem och sen har vi varit hemma båda två, beställt hem mat, sett skönheten och odjuret (sån nostalgi men den nya filmen var ändå så kul att se!), ätit lite nyttiga chokladbollar och bara myst. Det var länge sedan vi hade en sån lugn dag men det behövde nog båda efter den här veckan ♥
 
Jag tänkte visa er lite bilder från telefonen min, är så nöjd med min Samsung 7, och kameran används flitigt. har dock redan fått en skråma på den i hörnet, men säg inget till någon, min tur med telefoner...? 
 
En av mina favoritkläder att ha hemma. Från kappahls kollektion inspirerad av fifty shades of grey- filmen.
 
Vår sommarbål på midsommar. Blev vädligt uppskattad, så den vi göra igen, för sisådär 65 pers om några helger.. spännande!
 
spegelselfie!
 
supergänget som sprang vårruset. jag är fortfarande sjukt stolt att jag sprang hela, trots att jag inte lyckats springa så långt utan att stanna på länge... envis är man ju absolut.
 
min stjärna nere vid minnesgärdet. 
 
en fin dag när jag tog en promenad nedanför oss.
 
kameran på denna telefonen?! här provade jag en outfit som jag ska ha framöver.
 
p-skiva med H&M, gillar dessa brudar enormt mycket! ♥
 
 
Lite mer bilder från livet ♥ nu ska vi strax krypa till kojs och kurera oss lite till. Hoppas att allt är fint med er, PUSS & KRAM! 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Sjukt fin byxdress! :)

Svar: tack fina du! :)
Sara

Liknande inlägg

Till top