EN LISTA

Vardag / Permalink / 0
"Godmorgon bloggen!" Har varit vaken några timmar men är helt ärligt fortfarande väldigt seg. Drack precis kaffe och ska slänga i mig lite lunch och fortsätta med tentan strax men tänkte uppdatera er här lite. Kom på att jag kan göra en lista över saker för att berätta lite mer om hur vi har det just nu! 
 
Positiva saker just nu:
- Solen och vårvädret. det är inte så himla varmt egentligen men jag märker på humöret att det är bättre väder ute.
- jag får sommarlov imorgon.
- jag har två bröllop att gå på i år, finns nästan inget roligare eller finare att se fram emot. kärlek ♥
- vi ska göra massa kul i helgen, tyvärr kan jag inte berätta det än då det fortfarande är lite hemligt... berättar sen!
- jag BUS:ade mig innan förra helgen för jag kände mig så blek, och det håller än. sånt blir man glad av, haha! känner mig så mycket fräschare då..
 
Negativa saker just nu: 
- måste lösa ut en helt ny telefon då min inte gick att laga
- våran hatthylla rasade inatt, något E förutspådde men jag trodde inte skulle hända. Det går såklart att fixa, men störde sömnen så är vädligt trött nu.
- är så less på denna tentan nu, måstehittainspirationen.. 
 
Mest positiva saker alltså!! Nu taggar jag slutspurt! PUSSS
 

Liknande inlägg

Till top