LEDIG, SOVMORGON, KRÄM OCH BEBISMYS

Vardag / Permalink / 2
Första lediga dagen den här veckan efter tidiga mornar med jobb, och om jag tagit vara på det! Först sov jag 10 timmar, sjukt länge men min kropp funkar så ibland, att jag verkligen behöver sova så för att komma ikapp. Efter det blev det en sen frukost, lite serier och sen kom hjärtat hem efter en halvdag med jobb. 
 
Jag har därefter BUS-at mig inför midsommar, gjort rabarberkräm, städat badrummet och sen tänkte jag blogga men datorn dog och gick inte att ladda. Jag tror att min laddare gått sönder men har ingen aning hur. Den har liksom bara legat hemma så något skumt är det. Men ikväll efter middag och storhandling var vi hos Ebba och Johan och träffade deras lilla Lo som blev två månader idag! Då lånade jag Ebbas laddare till datorn en sväng. 
 
Det blev iallafall lite bebismys och catchup. Igår var jag också med Marie efter jobbet och det kändes bra att jag "hann" med det också i stressiga vardagen ;) 
 
Imorgon åker vi till Bräcke för att fira midsommar med Eriks familj, Det blir mat, vi tar med lite bål, kransar osv. Jag tror det blir en ganska lugn midsommar ändå, och det ska bli superskönt. Förra helgen var vi ju ute så man är inte så sugen på det denna helg. (btw ska jag kolla om jag kan låna lite bilder från Matilda från det!) 
 
Hoppas allt är bra med er! Nu ska jag måla naglarna, sen sova! 
 
 
#1 - - Josefin:

Låter verkligen som en härlig dag! :)

#2 - - Sanna:

Jättefina bilder! Kika gärna in min blogg också!

Liknande inlägg

Till top