MIDSOMMAR

Vardag / Permalink / 0
Här kommer lite bilder från våran midsommarafton! Vi åkte igår förmiddag till bräcke för att fira med Eriks mormor, syster, mamma och hennes kille. När vi kom fram hade de fixat lunch, en"vanlig" och vegansk buffé. 
 
 Eriks syster Sandra till vänster.
 
Jag & Erik hade förberett för en sommarbål, med tropisk juice, vin och en massa frukter och is. Den blev väldigt god, och uppskattad. 
 
Eriks mamma och mormor.
 
Vardagsrummet pryddes av massor med blommor. Eriks mormor fyllde år igår också så hon hade fått lite buketter och kransen fick hon av oss "barn". 
 
Maten <3 
 
Sedan var det dags att förbereda tårtan.
 
Sen var jag och Erik ute ett tag, och framför den här gården ville jag fota lite, så fin plats! Det var också så varmt att jag var barbent hela dagen. Tror det var 20+ nästan hela tiden ♥
 
Med mitt hjärta ♥ Vi fick någon bild tillsammans också. Lånade mormors krans en sväng :)
 
Vi hade en riktigt mysig midsommar, och somnade ganska tidigt ändå strax innan tolv. Idag har vi ätit lunch vid gimån, och sen hälsat på familjen som vi var i Thailand med, så länge sedan vi sågs! Och nu är vi hos min familj. Så snart har vi hälsat på alla hihi. Hoppas ni haft en fin midsommar! ♥

Liknande inlägg

Till top