MIN MÅNDAG

Vardag / Permalink / 0
Imorse ringde väckarklockan 04.45, och det var alldeles för tidigt för mig. det var dags för jobb men väl där kändes det så mycket bättre såklart. slutade strax innan 12 och efter det köpte jag med mig lunch och åkte till Klara. Hon var hemma från Sthlm så såklart ville jag passa på att få lite kvalitétstid med min fina vän ♥
 
Efter lite catch up drog jag hem till hjärtat och somnade en sväng i soffan, såå trött. Sedan storhandling och snabb middag innan E drog iväg på bio. Och jag fick äntligen lite kvalitetstid med mig själv. Har sett lite serier, ätit nötter och målat naglarna. Bästa! 
 
Imorgon blir det lunch med en annan fin vän, alltså älskar att jag äntligen hinner ta tid att träffa folk, haha. Att bara boka in en lunch mitt i veckan sådär, händer så sällan. Är ju nationaldagen imorgon med, ska ni göra något speciellt då?? Vad brukar hända då? 
 
och ni vet ju att telefonen krånglat och varit på lagning, nu har jag en telefon igen!! det blev en ny samsung och det känns så bra. glad igen!! haha. 
 
 
två gamla

Liknande inlägg

Till top