VÄLKOMMEN TILLBAKA

Vardag / Permalink / 1
..Sara! shit jag är alldeles skakis idag, resultatet av en väldigt stressig vecka, helt klart. Igår mös jag massor hemma hos mitt hjärta Mikaela tillsammans med tre andra tjejer fram tills tidig morgon, så det bidrar också till att jag är lite seg idag. VI gjorde iallafall hemmagjord sushi igår, åt efterätt och pratade i timmar. Jag har verkligen saknat M och det är så skönt när man får tid igen att träffa sina vänner, för den senaste tiden har det varit svårt att prioritera sånt. Tyvärr. Vi prickade av ännu en tenta igår och när den är över så får man liksom komma tillbaka till vardagen och det sociala igen. Till veckan ska jag se till att träffa fler som jag saknat ♥ det ger sån energi! 
 
Efter en jobbdag med massa kunder som har fått lön, känner jag nu att jag är förtjänt av en powernap. bara för att jag kan! Så det blir det sen ska jag se vad kvällen bjuder på. Vad gör ni idag? ♥
 
 
 vår otroligt goda middag igårkväll
 
#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Så gott med sushi, älskar avocadobitar❤❤❤

Svar: ja visst är det gott?!! :D
Sara

Liknande inlägg

Till top