FRESH LEMON WATER

Vardag / Permalink / 1
 
Tisdag redan och middagen är klar för dagen! Nu väntar jag bara på att Erik ska komma hem och äta med mig ♥ Jag har tyvärr inte varit på topp de senaste dagarna (har dragit på mig en värre förkylning) och detta gör att jag är varm och kall om vartannat, snörvlar och dras med lite hosta och huvudvärk. Mindre roligt vill jag lova. Därför försöker jag proppa i mig massor av vitaminer, sova massor och har precis hällt upp ett stort glas/burk med skivad citron och vatten. Det ska jag dricka framför ett avsnitt av "gift på första ögonkastet"!
 
I lördags var jag och hjärtat till Sundsvall en sväng vilket var väldigt mysigt, och länge sedan vi åkte iväg tillsammans. Vi besökte ikea och handlade lite småsaker, mest ljus, servetter, matlådor men även nya sängkläder! Jag älskar verkligen när man köpt sånt, det känns så lyxigt :)
 
Sen var vi på birsta några timmar, och handlade lite smått, men tiden gick superfort och vips var det stängning. Så vi sa att vi inte ska vänta så länge tills nästa gång vi åker tillbaka. Men vem vet, kanske blir stockholm istället nästa gång.. Det var iallafall skönt att åka bort en sväng, och se något annat. På vägen hem hälsade vi också på eriks mormor i Bräcke, och det är alltid lika mysigt ♥
#1 - - Elin:

Fina bilder!!

Svar: tack!! :)
Sara

Liknande inlägg

Till top