HANNALICIOUS X NAKD

Vardag / Permalink / 1
bilder lånade från na-kd.com 
 
Sippar precis på en islatte här i soffan och lyssnar på podden #varfemtekvinna. Så bra! Lyssna själva på Acast-appen, eller här. (länk) för det är så viktigt ämne som Mathilda & Andrea tar upp! 
 
Annars då? Ställde klockan idag för att hinna klicka hem något från Hanna Fribergs kollektion för NAKD. Så mycket är i min smak, och färgerna som jag älskar! Klickade hem lite som jag kan visa när de kommer, men kunde knappt välja för man vill ha allt nästan! Här ovan ser ni mina favoriter. Så kul att de äntligen släppts. Vilka är era favoriter? 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

De är så snygga, jag tycker hon har gjort ett jättebra jobb. Av dina favoriter gillar jag den första looken allra bäst. Den är sååå tjusig.

Liknande inlägg

Till top