LÄNGTAR SÅ TILLS DETTA

Vardag / Permalink / 0
 
Här i östersund är våren framme, men fortfarande är det väldigt kallt ute. Kan inte längta mer tills det går att ta på sig en klänning/byxdress och gå barbent! Bilderna ovan är ifrån grekland och lätt en av de bästa utlandsresorna jag gjort. Riktigt varm sommar i 2 veckor i sträck! SÅ underbart. 
 
Min valborg var lugn, vi var ut i fredags för att fira tentan, vilket var sjukt roligt. Blev rätt sent så lördagen var en riktigt seg dag. Igår jobbade jag några timmar innan jag drog hem till mamma och pappa. vi åt gott sen bakade vi tills idag. 
 
Idag fyller min lillebror 17, så jag ska möta upp han om någon timma för att dra på stan en sväng (hans önskan) och kika lite sen ska vi hem till mamma och pappa för tårta och fika och träffa släkten. Grattis världens omtänsammaste och bästa bror, älskar dig ♥ Ha en grym dag! 

Liknande inlägg

Till top