WHEN LIFE BRINGS YOU LEMONS, MAKE LEMONADE

Outfits, Vardag / Permalink / 1
 
Jacka (förra året). tshirt & jeans H&M 
Väska River Island
Skor Scorett
 
En av mina tunnaste vårjackor, vans, sol och värme. Tusan vilken fin helg det har varit och såhär gick jag klädd i lördags! Frös knappt en sekund, och det var så härligt. Välkommen värmen ♥ Märker verkligen hur humöret stiger, trots att jag inte mår helt hundra procent i kroppen än. Jag har haft en bra helg, började med en sovmorgon på lördagen, vaknade innan halv tio men fick en natt med minst tio timmars sömn, så bra. Vi åkte på mio och letade efter en matta till vardagsrummet då vi haft samma sedan vi flyttade in, och den var provisorisk till en början. Tyvärr åkte vi hem tomhänt men vi vet nog vad vi ska ha nu iallafall. Efteråt var vi sugen på glass så det köpte vi och satte oss i hamnen och njöt i solen. Fotade dessa bilder påväg hem och sen blev det en liten utgång på kvällen. Jag drog hem tidigt dock pga att jag inte var pigg men var nöjd ändå.
 
Gårdagen (söndag) blev det sovmorgon åter igen, nio timmars sömn och sen fick hjärtat frukost på sängen. Samlade många pluspoäng där ;). Sedan drog vi igång en storstädning och det blev så fint, en stor lättnad. Middagen stod mina föräldrar för, och deras nya grill invigdes. Mamma hade också bakat bullar som blev kvällsfikat. Ni hör ju, en riktig kunghelg! Hur var eran helg? xx
#1 - - emeliesandelia.se:

Låter som du hade en riktigt bra helg! :)

Liknande inlägg

Till top