ÖSTERSUND + WASHOLOGI

Vardag / Permalink / 0
 
 
Jag har nog en ny favoritbutik. Hamngatan. Jag besökte den i veckan och hittade så många fina inredningssaker, ville ha allt. De här grytunderläggen har man ju sett massa olika av och jag gillar att man kan ha dem framme som en inredningsdetalj. Flaskan bredvid innehåller en linne-parfym som man kan spraya på kläder och sängkläder osv så luktar det supergott! Jag köpte doften "liljekonvalj" som luktar väldigt fräscht!
 
Kom nyss hem från Vezzo där jag var på middag med Linnea & Cissi. Mysigt med lite girltalkt och god mat mitt i tentaplugget. Nu ska jag och Erik se på stranger things, som vi började kolla på i veckan. Faktiskt började vi se på den serien när den kom men vi gillade den inte direkt, men gav den en ny chans efter att så många vänner tipsat om den. Och den är så spännande!! ♥

Liknande inlägg

Till top