TORSDAG

Vardag / Permalink / 0
 
Dagen började med att det plingade på dörren långt innan jag skulle upp, och det var en kille som skulle byta ytterdörren till lägenheten. Då var det bara att gå upp och vakna till. Med ett hål ut till trapphuset fick jag göra mig iordning och äta frukost men sedan stack jag iväg mot bussen. 
 
Östersund var ett totalt snökaos idag så bussen var sen och jag vurpade på vägen dit såklart. haha. men sen, kom jag äntligen till frisören och fick en liten makeover. Det var så länge sedan jag klippte mig och ännu längre sedan det gjordes något roligare ned färgen. Så det blev mörkare färg med lite värme så jag fick lite liv i ansiktet också. perfekt ju. syns inte superbra på bilderna men desto mer i verkligheten. Kolla min instagram, @sarassplace annars för där finns det en före och efterbild ♥
 
 på första bilden har jag armen på magen, alltså inget annat, haha.

Liknande inlägg

Till top