BLUE RIBBON

Vardag / Permalink / 0
 
 
En vardagsoutfit för några dagar sedan. Mycket svart nu den här årstiden men livar gärna upp det med en liten färgklick :) 
 
Hej världens bästa dag! Så himla skönt med fredag och det är jag väl inte ensam om att tycka!?? Min morgon började med att klockan ringde kvart i 6, då var det bara att gå upp och försöka sminka över det trötta ansiktet som mötte mig i spegeln. Jag hade nämligen ett jobbpass på h&m idag och det var dags för clubfrukost! Tycker det är så himla mysigt och alla kunder går runt med en kopp i ena handen och lite shopping i andra..
 
Efter det hade jag föreläsning men var bara med på den en timma för sedan skulle jag på en företagslunch på Diös kontor. Väldigt spännande och att också få höra vad som ska hända i stan framöver. De bjöd även på supergod lunch vilket alltid är fantastiskt.
 
Sedan blev det plugg några timmar på skolan innan hemgång. Ikväll fick jag lite egentid så jag betar av lite serier som jag inte hunnit se i veckan och har en stor godisskål bredvid mig. Helt fantastiskt det också. Är så väldans välkommet med fredag att jag inte vet vad. Måste be er lyssna på en grym låt som kom ut idag, lyssna med bra ljud, HÄR, så värt. ♥

Liknande inlägg

Till top