DINNER FOR ONE

Vardag / Permalink / 0
 
Redan tisdag kväll, snart onsdag! Alltså dagarna går så fort, och det börjar med en seg start på morgonen (tips hur man blir morgonpigg?) och igår blev det jobb hela dagen innan jag handlade, åkte hem och gjorde middag, sen däckade vi båda på soffan.
 
Idag har jag varit på skolan + jobbat efter. Sen har vi storhandlat. Och nu är kvällen slut snart. Jag har gjort mig en kopp te och tänkte se något kort bara för att varva ner för annars kommer jag inte kunna sova. Men det känns som jag inte hinner något alls om dagarna, så det är lite segt. Vi har fortfarande inte packat upp allt i lägenheten och det är ju en stress när man ser det där, plus att halva min garderob är i kartonger vilket gör det svårt varje morgon att hitta något att ta på sig... haha 
 
Bilderna ovan är från helgen, lördagens middag som jag åt själv efter jobbet. Lyxen när man äter själv är ju att man kan äta precis vad som helst. Och jag var sugen på samuraj´s mat, så det blev en fyra små rätter därifrån. Och lite hemmakvällsgodis till efterrätt. Hur perfekt? ♥
 
PS! Imorgon eftermiddag ska jag öppna mitt skåp på shoppis, som jag pratat om tidigare. Där kommer jag att sälja skor, kläder, jackor och lite annat smått och gott som jag inte använder längre eller inte HAR använt någonsin. Så det är vädligt mycket fina och fräscha grejer! Skåp F33 kommer jag ha för den som vill kika!
 

Liknande inlägg

Till top