EN STOR STICKAD OCH STORA SMYCKEN

Vardag / Permalink / 0
 
Allure
 
Såhär kan en vardagsoutfit ut för mig nu på hösten. Gillar verkligen stora örhängen som tar fokus i annars ganska enkla outfits och skorna är ju supersnygga till. Dock använder jag inte den höjden på klack pga min längd men nästan. Lite klack iallafall. VIll iallafall ha fler såna örhängen, så det skrivs upp på önskelistan!
 
Idag har jag jobbat hela dagen, så är helt trött i huvudet. Har dessutom dragit på mig en förkylning som gör att det gör ont i kroppen och huvudet, så kvällen har inneburit vila, och en och annan ingefärashot som jag fixade igår. Tips till er som vill försöka hålla er borta från förkylning, gör ingefärashots! Supergott är det också, faktiskt. Säg till om ni önskar recept bara så fixar jag. 

Liknande inlägg

Till top