FÖRÄNDRINGENS ÅRSTID ÄR HÄR

Vardag / förändring, hair, höst, nytt / Permalink / 0
 
hair
 
Som vanligt när hösten kommer blir också suget efter förändring större. Min "frisyr" fick senast ett riktigt lyft förra julen och det är väälidigt länge sedan nu. Min "vanliga" frisör har gått på mammaledighet dessutom, så nu är det dags att leta ny, och det är så svårt när man verkligen vill bli nöjd och redan har en favorit.. Jag är iallafall sugen på att ändra hårfärgen lite, till en lite varmare färg, eventuellt lägga in slingor. Är det någon av er östersundare som har tips på en duktig frisör med färg får ni mer än gärna tipsa!!? 
 
Jag har haft håret lite som bilden längst ner till vänster, fast lite kortare bara, och det trivdes jag väldigt bra i. Så det lutar åt något sånt om jag inte hinner ändra mig den närmsta tiden. Längtar massor tills det blir av iallafall, för känslan efteråt är ju så härlig!

Liknande inlägg

Till top