ONSDAG + FÖRSTA SNÖN

Vardag / Permalink / 0
 
Hej! Jag har ganska nyss kommit hem, och har gjort massor sedan jag slutade klockan 13 idag. Jag åt lunch på skolan med Malin och Marie först men efter det blev det storhandling, tömde bilen på massa shoppiskläder, jag hämtade ut vårat nya vardagsrumsbord som äntligen kommit (!!!!!), åkte förbi Eriks arbetsplats och lämnade en laddare till honom och nu har jag packat in alla matvaror och ska börja göra middag. Ska bara äta upp min yoghurt jag tog fram först, hungrar ihjäl.. typ. 
 
Det var inte tänkt att jag skulel göra så mycket, utan skulle egentligen hem direkt och tänkte att E skulle handla men han fick jobba över idag. Vet inte när han är hemma heller så var bättre att gjorde allt så han kunde åka hem direkt när han slutat. Det har verkligen varit såna dagar, jag har haft så mycket extra att göra hela tiden att jag knappt hinner sitta ner. Men efter maten ska jag passa på att ha lite egentid ♥
 
Och förresten, idag kom första snön!!! Nu är vintern på G... 

Liknande inlägg

Till top