SISTA DAGEN + MISSNÖJD

Vardag / Permalink / 0
Godmorgon fina ni! Idag är det tisdag vilket innebär föreläsning för mig igen efter 4 dagar "ledigt" från det. Därefter ska vi börja lite med ännu ett grupparbete som vi har i den här kursen. Det är mycket grupparbeten så det är en vana nu, haha. Ikväll ska jag dessutom tömma mitt shoppis-skåp! F33 så vill ni kika vad som finns där är det sista chansen idag.
 
Sedan ska jag fortsätta dricka massor av te idag, och äta bra. Min hosta är tillbaka och därmed också min förkylning. Kan aldrig bli av med detta ekorrhjul... Var ju hos läkaren för några veckor sedan (skrev ett argt inlägg till bloggen efter men publicerade aldrig) där han sa att det var fullt normalt med min hosta som suttit i i 8 veckor och gjorde påriktigt ont i hela lungan och kroppen varje gång en hostning kom. Vill skriva massa argt om den sjukvård jag ibland möts av, där man ska bemöta en patient med min bakgrund på ett helt annat sätt, men det sparar vi tror jag. 
 
Jag ska ha en kickass dag idag iallafall, och strunta i det där. Hoppas ni får en bra dag!! Puss & Kram!
 
 

Liknande inlägg

Till top