WHITE FAUX FUR

Vardag / Permalink / 0
 
Vilken mysig helg vi har! VI är ju inte helt klara med lägenheten, om man tänker på inredning och möbler, och vi har haft en del otur med att få tag i sakerna vi vill ha. Vi har fått vänta på soffbord, lampa och spegel mm. När vi var på Ikea var tanken att en spegel skulle få följa med hem men den var helt slutsåld och tydligen visste de inte när den skulle komma in heller. Så igår åkte vi på jysk och fann en nästan likadan spegel för vår hall. Nu hänger den uppe och det är så skönt att ha en annan än bara den lilla sketna spegeln som hänger i badrummet som vi ska försöka dela på. Längtar så tills det görs om där kan jag lova!
 
Efter att vi shoppat lite på jysk åkte vi ner på stan och gick på "telogott". Jag var ute efter nya lösteer så vi luktade på massor av gotta innan vi bestämde oss för tre nya och lite smaksyrup till kaffet. Bästa shoppingen på hösten! 
Sen mötte vi upp mamma och tog en fika på wedemarks. 
 
Middagen blev vi bjudna på hos mamma & pappa så de blev verkligen en mysig dag. Hade dessutom på mig min favoritpäls i vitt, som fick invigas för hösten. Den är såklart i fuskpäls och världens skönaste. 
 
Idag pluggar jag lite, dricker mitt nya te och ser serier. ♥

Liknande inlägg

Till top