FÅ SAKER SLÅR KÄNSLAN

Nytt, Skönhet / Permalink / 0
 
.. att öppna ett sådant paket som jag gjorde idag! Jag visste såklart vad det innehöll, men några av mina absoluta favoriter inom smink och hudvård har varit slut länge, så jag gjorde en stor beställning för några dagar sedan för att säkra hösten. Lancómes parfym och foundation tycker jag väldigt mycket om, så jag beställde de, mac´s prep+prime så sminket ska sitta, samt kicks nya countour-kit.
 
Jag har Anastasias contour-kit sedan innan och det är sjukt bra, men såklart är det ju bra att hitta budgetalternativ för att rädda studentplånboken lite. Resten av sakerna på bilden är prover och en gåva från Lancóme (hur sött att parfymen kom som ett mini-prov också??!) som jag fick med, så taggad på att testa allt det! ♥

Liknande inlägg

Till top