HÖSTEN ÄR HÄR

Vardag / Permalink / 0
 
Jag hade skola på morgonen idag, var nära att skippa den (inte obligatorisk) för jag var såå himla trött imorse ch somnade om flera gånger, men tog mig upp med lite vilja. Efter det blev det en lunch med marie, och därefter åkte jag förbi graven för att tända ett gravljus för farmor & farfar. Saknar dem ♥ Där hade det verkligen blivit höst och var fyllt av massor med färger! Så himla fint! Dessutom var de en riktigt fin dag i övrigt.
 
Jag åkte sedan hem och tog en powernap för att bli lite piggare, och fikade lite innan jag packade väskan och mötte upp mamma. Vi har fått sån stor hjälp av mina föräldrar de senaste veckorna med flytt och städ, guld värt! Hela helgen har vi plockat de senaste sakerna ur förråd mm i gamla lägenheten och sen flyttstädat.. Jag vet inte hur många timmar vi spenderat där men nu spyr jag om jag ser en trasa. typ. Men idag städade vi färdigt, och det är helt tomt på saker och dammtussar, haha.. vi är officiellt klara och kan lämna det bakom oss. Har nästan drömt om städ så nu kan jag återgå till plugglivet och fokusera framåt igen.
 
Men ett stort tack tlll mamma & pappa som hjälpt till så mycket, och tack Marie & Simon för bär- och pack-hjälp! Det är så tacksamt att få hjälp såna här gånger. Vi ska fira lite framöver med lite god mat och dricka, för de är vi värda! 
 
Nu blir det svenska hollywoodfruar och kvällsfika! Och vila ♥

Liknande inlägg

Till top