ROSA PÄLS + GARDEROBSRENSNING

Vardag / Permalink / 0
 
 
Huur fin är inte pälsen här då?? Så otroligt gosig att man kan använda den som kudde eller täcke eller... ja ni fattar. Hittade den på gina när de hade kundkväll för någon vecka sedan när jag var på stan med Mikaela och Oliver, och frågade då Oliver vad han tyckte om jackan. Han började direkt gosa in sig i den, så den var godkänd!! 
 
Jag är just nu i "gamla" lägenheten och rensar garderober. Har massor av kläder och gör alltför sällan rensningar. Så idag har jag fyllt en sopsäck och en flyttkartong med kläder som ska säljas. Det är alltså sånt som knappt är använt så mycket och fortfarande är väldigt fint. Jag tänkte höra av mig till shoppis (ett ställe i ö-sund man hyr in sig på ett skåp och kan sälja sina kläder på) så fort jag är färdig och se om det går att sälja lite av det framöver. Kan hojta till när de är dags om någon i östersund är sugen på att shoppa!!? 

Liknande inlägg

Till top