VI HAR KÖPT LÄGENHET!

Vardag / Permalink / 0
 
 
Första höstdagen, 1 september är det idag och någon timma till. Det är fredag kväll och den här dagen blir lite speciell för mig och mitt hjärta, eftersom vi idag fått nycklarna till vår alldeles egna lägenhet!!! 
 
Det känns superbra, och nu har vi ändå väntat ett tag sedan vi skrev kontrakt osv, så det har verkligen kliat i fingrarna att få komma dit och börja fixa och inreda osv. Men idag, äntligen, hade vi möte hos mäklaren, träffade honom och säljaren igen och skrev på de sista papperen, och fick gå därifrån med nycklarna till vårt nya boende. Sedan dess har vi varit där och kikat lite hur det ser utan alla möbler som fanns där senast vi såg den, min familj har varit där och hjälpt oss fixa lite grejer, och sedan firade vi med lite kinamat till middag. 
 
Nu har jag liiite svårt att hålla upp ögonen, så jag tänkte mest kika in och berätta den stora nyheten! dessutom kan ni räkna med lite mer fokus på inredning osv här på bloggen! Hoppas ni tycker det blir roligt!?! PUSS&KRAM
 
 

Liknande inlägg

Till top