BABYSHOWER FÖR ERIKA

Vardag / Permalink / 0
 
Jag var ju lite hemlighetsfull över vad jag skulle göra ikväll, men nu kan jag berätta.. och vi styrde ihop en babyshower!! min kompis Erika ska få barn i juni (om det blir då får vi ju se såklart) och några av hennes närmsta var där och firade idag. Jag fotade lite med kameran + mobilen men väljer att publicera de från mobilen nu så får vi se om fler bilder kommer sen när jag gått igenom dem. 
 
 
Jag, Elin och Saga jobbade idag så vi kom när de andra börjat pynta lite fint & medan några fixade lite med mat osv. Vi hade dock fixat våra bidrag till knytkalaset innan som vi kom med då. Jag gjorde en rawfoodkaka med chokladmousse (syns på övre bilden med alla desserter) och lite chokladdoppade jordgubbar. Kakan blev faktiskt riktigt god!! 
 
 
Erika till höger med lilla kulan ;) Hon anade tydligen ingeenting, kul ju! 
 
 
Några av gästerna + Erika. Så himla kul att få komma på babyshower och att se alla vännerna som ville fira lilla bebisen. Tack för en fin kväll tjejer ♥
 
För er som är nyfiken på hur det såg ut när vi överraskade erika ligger det på min instagram-story nu! 

Liknande inlägg

Till top