LUNCHMÖTE & VÅRKVÄLL

Vardag / Permalink / 0
 
Hej! Torsdag idag och har hunnit med massor redan idag. Imorse åkte jag förbi plantagen och kikade in dem eftersom de öppnade i Östersund. Ville gärna ha något till hemmet men blev inget. Senare hämtade jag upp Marie för att vi skulle på lunchmöte med business academy. Väldigt roligt då vi var på nya nationalmuseumet  (som officiellt öppnar 17 juni!) Och fick höra lite om det samt om Persson invest där jag praktiserat detta året. Roligt med en annorlunda lunch!!
 
Nu är jag hemma igen, har städat lite och ska betala räkningar innan de blir lite plugg, en lite blandad eftermiddag. Men blir liten kort stund för efter middagen idag blir de shopping på stan eftersom de är kvällsöppet ikväll! Sen ska jag och Marie & Simon såklart på eventet som ska hedra Aviccii. Klockan 21 ikväll på stortorget blir de för er som vill komma!

Liknande inlägg

Till top