BLANKTJÄRN, EGENTID & BILDBOMB

Vardag / Permalink / 0
Hej söndagsångest. Bara någon timma kvar av denna helg och den har varit så bra, vill inte att den ska ta slut.. Hur har er helg varit?? Fredagen blev soffhäng för mig efter jobbet. Jag köpte med mig sushi och åt framför serier medan Erik inte var hemma. Sådan egentid älskar jag.
 
Igår hade jag & E en heldag tillsammans. Vi åkte till Vålådalen, vandrade 13 km, besökte den sk "blå lagunen", blanktjärn, och åt lunch där. Supermysigt! Och även om vi mötte många människor påvägen dit var det knappt några kvar när vi kom fram, så det var rätt skönt ändå. Jag hade tidigare på dagen köpt nya vandringsbyxor och en tshirt så att jag skulle klara vädret. Så ovant att det inte är typ 28-30 plus varje dag nu, så vid 20 grader fryser man ju nästan..
 
Tog massa bilder så tänkte visa er dem: 
 
Fint va??! 

Idag har vi tagit det superlugnt, gjorde en god sallad med halloumi, melon, pesto mm till middag och ikväll åkte jag till min lillkusin som fyllde 10! Det blev tårta och massa mys med pappas sida av släkten. ♥

Liknande inlägg

Till top