EN BRA FREDAG + NYA NAGLAR

Vardag / Permalink / 0
 
Idag känner jag att det är en så bra dag. Det har gått lite i vågor nu över sommaren eftersom att jag inte haft så mycket tid över till mig själv, haft någon semester osv. Men då är det små saker som gör mig så glad. Till exempel igår, när jag äntligen fick göra om mina naglar. Och se så fina de blev! Lite gammelrosa med en glittrig nagel. Idag har jag också tagit tag i en sak jag skjutit på länge. Jag ringde mitt försäkringsbolag och öppnade upp mitt gamla ärende jag hade hos dem, eftersom jag fortfarande springer på sjukhuset och betalar massor av pengar på mediciner. Så nu får vi se vad som händer. Det är en sten som lyfts från mina axlar.. hehe. Kanske ska ringa tandläkaren också när vi ändå håller på? Men kan ni hålla med om att såna samtal eller ärenden är tråkiga? Eller är det bara jag.. 
 
Och sen är det ju FREDAG. Har verkligen längtat denna veckan. Vet inte vad helgens planer blir än, men det är ju hur skönt som helst. En helt fri helg ♥

Liknande inlägg

Till top