EN SPECIELL DAG FÖR BLOGGEN IDAG

Vardag / Permalink / 0
 
 
Idag är ingen vanlig dag för den här bloggen utan det är dens (?) födelsedag. Tänk att jag haft den och bloggat i 10 år! Helt galet. Såklart går det lite längre mellan gångerna nu, då jag har en del utöver bloggandet, heltidsjobb osv, men ändå rätt starkt jobbat att ha bloggat så länge. Jag började dagen innan min födelsedag 2008, när jag ville skriva av mig lite och hade börjat läsa bloggar. Det var fortfarande inte lika vanligt med bloggar men Kissie, Kenza osv var några kända profiler redan då.
 
För att fira det tänkte jag göra en återblick till några favoritinlägg genom åren. Är det förresten någom läst bloggen länge? Kommer ni ihåg hur det såg ut här då? 
 
2010 - hur jag sett ut genom åren - länk HÄR
 
 
 
2013 - En outfit i juli, vit & blått - länk till inlägget HÄR
 
 
 
2015 - Ni har fått följa med på personalfester - länk till inlägg HÄR
 
 
2016 - I provrummet på stan, favoritplatsen för en shoppingälskare - Lär mer HÄR 
 
 
2017 - Uppdateringar om hår/tankar - Läs mer HÄR
 
 
 2018 - Detta året fick ni läsa om vår resa till London - Läs inlägget HÄR
 
 
 
Jag har också öppnat mig i mer privata inlägg om Cancern och min tid som ny på gymnasiet - Läs mer om det HÄR (tidningsartikel) HÄR (juliaresan) HÄR (utdrag ur mina texter) & HÄR (att hitta sig själv)
 
Så sjukt att kunna titta tillbaka så lågt i ens liv, och kunna se tankar och händelser. Och också se hur man utvecklats i personlighet, utseende och i tankar. Det finns såklart så många fler inlägg att läsa, men om ni vill kika tillbaka på fler inlägg kan ni använda menyn till höger är på bloggen, där det är kategoriserat på år och månader. Jag hoppas ni tyckte denna lilla tillbakablick var lite rolig att titta på, och vill ni läsa mer, kan ni kika i kategorierna.
 
Och tack till er som kikar in här varje dag, så kul att ni hänger kvar! PUSS & KRAM
 
 
De gamla bilderna har lite annat format och storlek därav att det blir lite osymmetriskt här, hoppas det bara är jag som tänker på det... 

Liknande inlägg

Till top