10 ÅR SEDAN NU + VÄLDIGT GAMLA BILDER

Vardag / Permalink / 0
Nu har jag verkligen ett bevis på att tiden går. Jag räknade efter hur länge jag haft den här bloggen, och den 23 augusti detta år har den funnits i 10 år! Helt galet. Det är också lika galet att kika tillbaka på de första inläggen (gör inte det). Lite pinsamt men samtidigt kul med utveckling både i personlighet och bloggning. 
 
Jag började blogga hösten då jag skulle började gymnasiet. Då publicerade jag några inlägg om att hitta sin plats och att våga vara sig själv. De finns under kategorin tänkvärt om ni vill läsa. Och att bloggningen fortfarande håller i sig, med vissa pauser ibland men då livet kommer emellan är det ibland oundvikligt, är väldigt roligt. 
 
Det betyder iallafall att det är 10 år sedan jag gick ut nian i grundskolan också, och det ska "firas" till helgen! På lördag ska alla vi som gick ut 2008 träffas. Det ska bli så kul att se vilka som är där och hur alla är. Jag har kvar flera tjejkompisar från min gamla klass, så vi har redan haft kontakt och vet att flera av dem kommer. Det känns tryggt också att veta att man iallafall känner någon. Annars är jag väldigt taggad! 
 
Hahah så liten....
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top