BÄSTA DAGEN PÅ VECKAN ÄR HÄR

Vardag / Permalink / 0
 
FREDAG ÄLSKADE NI. Jag är uppe med tuppen idag, shit vad trött jag är haha.. Igår lossnade min provisoriska lagning i min tand när jag åt en macka, så har haft ett stort hål sedan dess. Den enda tiden som fanns var nu på morgonen idag 07.10, så vad gör man inte? Min tur alltså. Jag har ju ett stort hål som ska lagas riktigt i mars men tills dess ak jag ha en provisorisk lagning som inte sitter superbra som ni märker...
 
Gårkvällen spenderades hemma hos mamma och pappa, där vi såg ÖFk- FC Arsenal. Tyvärr förlorade vi men egentligen tyckte jag att öfk hämtade igen det rätt bra där ett tag. Synd men nu får vi hålla tummarna för nästa match på torsdag. Detta är dock de största som hänt hittills att vi möter Arsenal och det är sjukt roligt att de kommit såhär långt!! Hela staden har börjat älska fotboll också, haha. 
 
Nej nu ska jag iväg, får försöka tagga igång dagen. Jag har dock fått en värre hosta som håller mig vaken om natten nu, så det är inte riktigt optimalt. Är så trött och håller både mig och E vaken.... :( Aja, Ha en grym dag bästa ni! ♥
 
 

Liknande inlägg

Till top