CHOP CHOP

Vardag / Permalink / 0
 
 
Välkommen onsdag! Har längtat till denna dagen, till lite sovmorgon, tid att hinna ikapp osv, och att det nu är väldigt nära tills vi åker! jag vaknade av mig själv tjugo i 9 vilket först var väldigt skönt. Senast det hände minns jag inte, då jag ofta är vääldigt trött av förkylning osv oavsett om jag sovit länge. Sedan dess har jag hunnit tvätta en maskin, gjort lunch, städat lite och börjat packa inför London! Jag tycker alltid att det är lite svårt att packa och nu ska vi ändå ha med kläder för att se på match ute i flera timmar och även såna kläder som passar till att gå på stan i. Samtidigt vill man ju gärna ha lite plats över till lite shopping... 
 
Det är mitt mission idag. Att få ihop detta och städa lite mer hemma så det är fint när vi kommer hem igen. Den känslan är ju himla härlig! Om några timmar ska jag till Mikaela och Oliver och på kalas också. Oliver fyllde 4 i helgen men då var han sjuk, så istället firar vi idag. Så jag har fullt upp idag, men är sjukt taggad!
 
Jag var en sväng till frisören igår förresten! Jag ser väldigt sliten ut (vilket jag var) men jag kände att det var dags för en klippning. Jag gick till en supergullig tjej på Stylebysl, och nu känns det så himla fräscht!! ♥

Liknande inlägg

Till top