ED SHEERAN

Vardag / Permalink / 0
i december 2011 började jag jobba i Bydalen, som servitris på en restaurang där de hade afterski, supé, speciella kvällar på tex påskafton mm. Jag träffade världens goaste tjej Linnea, och klickade med henne direkt. Tyvärr har inte vi samma kontakt idag och det är såklart supertråkigt men vi bor så långt ifrån varandra nu så det blir lätt så. På kvällarna när vi stängt städade vi massor så vi fick lägga på minst 1-2 h på arbetstiden för att fixa massor innan vi fick hem och sova. Då vred vi upp musiken på högtalaren och där introducerade Linnea mig för Ed Sheeran. Sedan dess har jag lyssnat på honom i alla år och IMORGON ska jag äntligen få se honom LIVE!
 
Är så otroligt taggad och glad, och det var en slump att vi ska dit dessutom. Jag ska dit med Malin, och jag fick köpa biljetterna av en kompis som tyvärr inte skulle ha dem. Tur för oss dock!! En helg i storstaden och lite Ed blir så bra. Vet dock inte om jag kommer kunna packa nu för är så TAGGGGAAAD! 
 
en av mina första favoritlåtar:
 

Liknande inlägg

Till top