ORANGE DRESS

Vardag / Permalink / 1
 
Hej! Tisdag kväll & snart dags för att sova. Har varit väldigt seg idag efter en händelserik helg. Idag efter jobbet var jag hos frisören så nu känner jag mig mycket fräschare, har haft lite smått panik för håret varit så slitet och behov av en förändring. Kan visa er bilder på resultatet senare om ni vill :) 
 
Ovan ser ni helgens outfit på min vän johannas 25 årsfest! Är helt såld på starka färger och denna klänningen är helt amazing, oversized och lite avslappnad men ändå fin. Hade dessutom ännu en grym helg, med roadtrip till hudiksvall, fest där med övernattning mm. Förra helgen firade vi ju mig, denna helg johanna. känns som att hela sommaren är ett enda stort firande nästan, haha. 
 
oj vilket flummigt inlägg, men vill som berätta massor men är så trött nu... får skriva mer senare :) 
#1 - - Hemma Hos Felicia:

du passar otroligt bra i den gula färgen!! :)

Liknande inlägg

Till top