EXAMENSSITTNINGEN

Vardag / Permalink / 1
 
 
Hur ska jag förklara lördagen? Det var som jag nämnt tidigare dags för examenssittning. Här i östersund är det en av två saker som händer innan man faktiskt är färdig. Vår sittning var på marité och tiden gick så fort! Vi hade så kul! Första gången majoriteten av klassen befann sig på samma sittning, alla var sjukt taggade, finklädda och bara så glada. Jag kommer ihåg att jag sa att det kändes orealistiskt. Typ att "är det vi som gått med varandra?" många har varit borta från föreläsningarna och nu kändes det så konstigt att se alla samtidigt som vi hade så roligt att jag inte ville tiden skulle gå..
 
En riktigt grym kväll och utgång och att jag fortfarande är sliten efter helgen säger nog sitt. Har inte heller några bilder från marité men det kanske är bra ändå ;) Hoppas ni haft en fin helg nästa ni! ♥
#1 - - emma:

grattis till examen :)

Svar: tack snälla! :)
Sara

Liknande inlägg

Till top