HELGENS OUTFIT

Vardag / Permalink / 0
 
HEY GUYS! Alltså vilken pers det är att gå direkt från plugglivet till jobblivet & att lära sig en helt ny position. Och det tror jag inte ens jag nämnt för er? Att jag fått nytt jobb!!!? Jag arbetar nu som redovisningsekonom och det är lite vad jag haft som praktik men på ett nytt företag och med nya arbetsuppgifter. Jag ska lära mig allt en person kan eftersom han ska sluta där senare och jag ska hoppa in på den platsen. Väldigt kul men läskigt. Är helt slut i huvudet varje dag men det har bara gått en vecka än, så jag har lite fler dagar på mig att fråga honom allt möjligt, haha.
 
Hursom, såhär vårfräsch var jag i helgen. Det var rätt varmt men ändå blåste det, så jag körde på jeans & en härlig topp! Hoppas allt är fint med er, PUSS ♥

Liknande inlägg

Till top