MIDSOMMARPLANER

Vardag / Permalink / 0
Torsdag idag, och sista arbetsdagen innan midsommarhelgen! Idag började jag jobba 7 så kan jag sluta lite tidigare, har en massa att fixa innan helgen (framförhållningen är på topp som vanligt!). Jag var på en utbildning igår så kom inte hem förän 21 så är vääldigt trött idag men ska försöka tagga till lite.. Men jag tänkte dela med mig av helgens planer: 
 
 
Midsommarafton (imorgon) ska vi vara i Bräcke. Det var vi förra året också, och eftersom Eriks mormor fyller år den här tiden på året brukar vi fira henne lite extra då. Det blir en lunch hemma hos henne sen får vi se lite vad mer vi gör! Hoppas solen tittar fram lite iallafall 😊
 
förra årets midsommarafton gick jag barbent :) .
 
och så gulliga var vi då, hehe
 
Midsommardagen, lördagen, kommer vi spendera i Hede i år! En kompis och hennes kille firar att de båda blir 25 i år, så det tror jag blir riktigt kul. runt 20 pers och mat, lekar osv. Jag har aldrig varit i Hede, och inte heller Erik, men det är en bit från Östersund iallafall och jag har hört att de är duktiga på att fira ;)  Vädret ska vara kasst men vi hoppas att vi får kul ändå.
 
Söndagen blir nog väldigt lugn för oss. Bara mysa massor!!
 
Vad ska ni hitta på i helgen? 

Liknande inlägg

Till top