SPRING OUTFITS

Inspiration, Vardag / Permalink / 0
 
JEANS JACKET YELLOW
 
Jag är såå taggad på vår och lättare kläder nu. Att kunna gå i strumpbyxor utan att det ska vara 25 minus och snöstorm varje dag. Som det ser ut här just nu är det långt bort, men det är inte för tidigt att börja fundera på våroutfits tycker jag! Eller hur? 
 
Alla gula toner är verkligen inne i vår, och det ser man överallt redan. Jag har faktiskt denna jackan hemma, vilken är superfin verkligen. Den är dock lite stor på mig och den är helt slutsåld, så svårt att byta storlek där, så får se hur jag gör. Hursomhelst superfin att matcha med svart och sneakers.
 
RED BAG FOR SPRING
 
Näst på tur, en enkel outfit med en färgklick i rött. Det behöver inte vara svårare än så. Supersnyggt! Rött är också en färg som jag iallafall kommer ha i vår.
 
GREY SPRING
 
 
Sist ut, en oversized klänning som värmer lite, tillsammans med lite pastelliga toner, sneakers och den populära skepparhatten. Också väldigt enkelt men snyggt! Som det ska vara.
 
Vad tycker ni om dessa? Har ni någon favorit? 

Liknande inlägg

Till top