ÅRETS FÖRSTA DOPP I STORSJÖN

Vardag / Permalink / 0
 
Hej fina ni,
 
Idag var andra dagen för min behandling, och jag var på sjukhuset redan 10.00. Denna gång fick jag dessutom prova allt själv, alltså att förbereda medicin, koppla ihop slangar osv. men när det kom till att sticka mig själv till sprutor fegade jag ur. det får bli nästa gång... hursom, gick besöket bra och därefter mådde jag ändå rätt okej (inget svimmande denna gång.. ) och åkte till klara och solade och tog faktiskt årets första dopp i storsjön! Väldigt kallt men ändå varmare än jag trodde?
 
Har sedan dess åkt runt på massa postutlämningsställen för att kolla efter ett paket jag saknar. Det är ett spårbart paket som postnord inte kan spåra? Vilken logik... förra veckan var det "på väg" och alltså borde jag fått det nu. Så himla less då produkten är slutsåld, och det enda de säger är att jag kan "reklamera" varan och beställa en ny, vilket såklart inte går då. Älskar postnord.
 
Nu ska jag snart ut i tvättstugan, haha. Vi har bott i lägenhet i 3 år men hittills har jag aldrig behövt gå till tvättstugan utan har haft maskin i lgh. Den har gått sönder nu så vi måste ju.. haha
 

Liknande inlägg

Till top