FRIYAY

Vardag / Permalink / 0
Inatt sov jag rätt dåligt. Vaknade och var helt slut redan då men tvingade mig upp och åt frukost. Är inte så duktig på det där med frukost innan tentor osv men tänkte att jag köper lite fika på skolan innan som jag kan ha med också så blir det bra ändå. Besvikelsen när fiket inte var öppet? Ja ni kan ju tänka er. Hade med mig frukt och vatten iallafall så det fick funka. Satt några timmar och gick ut med känslan att jag iallafall skrivit allt jag kunnat och hoppas det går vägen. Efter det har dagen gått på rätt bra. Jag och Erik har storstädat hemma, jag har rensat upp mina små högar med kläder jag hade (haha), jag har rensat lite och liknande. Så himla skönt! 
 
Sedan åt vi middag på Bastard Burger! Mys!
Nu är vi redo för helg på riktigt ♥

Liknande inlägg

Till top