SUMMER TB

Vardag / Permalink / 0
 
 
Ett gäng bilder från en av de bästa sommrarna på länge. Vad mycket som hunnits med och vilka fina dagar jag haft med ännu finare människor. Examen, sommarfester, stråk, 25-årsfester, spontana uteluncher, mys ja allt. Jag är nog inte ensam att se tillbaka och vara nöjd. Eller hur? 
 
Nu är det tillbaka med höst och vardag. Planeringen inför jul och nyår är i full gång. Jag och Erik har bestämt oss för att göra en julklappskalender till varandra på kul vilket är tänkt att liva upp december lite. Vi ska snart börja renovera badrummet, vi ska köpa tvättmaskin osv, syrran har köpt lägenhet så vi hjälper henne i planering och lite arbete också såklart, i helgen var vi på ikea och handlade lite till det plus såklart lite till oss & på jobbet har jag äntigen fått fast tjänst efter 5 månaders provanställning! Mycket som händer alltså.
 
Denna månad har jag en klippning inbokad, tandläkaren, ska fixa naglar och igår var bilen på verkstaden. Mycket på gång alltså och dyrt blir det, men ändå mår jag bra och känner att jag är göad över så mycket. Såtacksam för allt bra som händer nu och trots att kroppen inte alltid är på topp är det mycket som väger upp. Ibland är det viktigt att stanna upp och värdesätta det med. Förlåt för luddigt inlägg, ibland blir det så helt enkelt. XOXO
 

Liknande inlägg

Till top