BATHROOM PREPARATIONS

Vardag / Permalink / 0
 
Vi är tillbaka i Sverige! Redan söndag kom vi hem och vilade några timmar innan det var dags för fotbollsmatch. Denna gång brorsans lag som försöker kvala in i Herrarnas division 2. Det blev förlust men de har en chans till i helgen. 
 
Måndagen innehöll en sovmorgon, och därefter mötte jag upp Erik & min syster för att beställa badrumsmöbler till vårat nya badrum! Så spännande. Vi beställde kommodd, spegel, handfat och lite detaljer men har lite kvar. Renoveringen av våra badrum har planerats länge men de är inte förrän nu det börjar hända saker. Snart rivs det gamla badrummet & ett helt nytt byggs upp... Mer om det framöver.
 
Idag sov jag ut, innan jag ställde mig i tvättstugan några timmar. Kul med semester va? Nej men det är faktiskt skönt att hinna med sånt som annars tar upp hela helger. Så jag hann det plus att jag fakitskt var på gymmet. Jag minns helg ärligt inte när det hände sist. Och det var helt av egen vilja, precis som jag vill ha det. Det blev ett pass core och några minuter på löpbandet. Och imorgon är ett nytt pass inbokat med Amanda.. Galet. 
 
Det kommer såklart lite mer uppdatering från Cypern senare, men jag kan säga att jag kom hem med en ny självförtroendeboost, ganska mycket brunare (jag är rätt blek naturligt och behöver typ åka utomlands för att få riktigt med färg-och är ganska brun för att bara varit där en vecka. och inte bränd, så skönt!) och jag älskar att mina fräknar syns igen! Har saknat dem.
 
Vi hörs snart! 

Liknande inlägg

Till top