HÖSTMARKNAD I ÅRE & RISTAFALLET

Vardag / Permalink / 0
 
Hej fina! Hur mår ni? Jag har haft en toppenhelg så jag har inget emot att det är måndag idag, förutom att jag såklart är lite seg idag. Vi hann med mycket dock, först var jag ju på konferens torsdag-fredag i edsåsdalen, och det innebar en massa planering med jobbet, fika, föreläsningar, tävlingar & kanske ett & annat nattdopp. Väldigt roligt att få träffas någon annanstans än på kontoret.
 
Lördagen var inte världens mysigaste, det spöregnade & var superkallt. Men jag & Erik gick på stan i några timmar, åt lunch på max och shoppade lite småsaker. Sedan planerade vi in en tripp till Åre för söndagen, med mamma och pappa. Jag har aldrig varit där men det blev en väldigt bra dag. Vi kikade på marknaden och i lite butiker, och Erik köpte en höstjacka till sig. Själv hittade jag inget speciellt utan handlade endast på Åre Chokladfabrik. Jag kunde ju inte låta bli!!! Speciellt när man får provsmaka... 
 
Vi åkte förbi Ristafallet med och tog lite bilder. Fattar inte att jag missat det stället? Också väldigt fint! 
Sedan åkte vi hem och lyxade till det med plankstek hemma hos familjen. MUMS!

Liknande inlägg

Till top