DRESSED IN BLACK

Vardag / Permalink / 0
 
Denna septemberdag var inte lika härlig som senast jag bloggade, oj. Det har varit storm idag nästan, och blåst åt alla håll samtidigt! Det var en perfekt shoppingdag dock, så vi har beställt lite lampor hem eftersom det aldrig finns i lager när vi ska ha något, sen blev det en hylla till köket & en fika med hjärtat ❤
 
Eriks mamma har också varit i stan en sväng (hon bor i Luleå), så vi har umgåtts med henne & syrran, sett film, sen träffat min familj på middag & planerat lite roligt som kommer ske framöver. Jag är lite delad vad gäller min känsla för höst, men älskar höstmodet, att det är fint ute på träden osv, men blåst, regn och att det är kallt kan jag vara utan. Har man däremot lite planer så kan det vara helt okej med höst. Och apporpå planer så är det nu två veckor kvar tills vi åker på vår resa!! yes, I am excited!

Liknande inlägg

Till top