HUDVÅRD

Vardag / Permalink / 1
På senare tid har jag blivit mer och mer intresserad av hudvård. Finns få saker som är mer tillfredsställande än ett härligt serum, mask eller riktigt bra rengöring. Alla känner såklart inte så men jag har verkligen märkt skillnad sedan jag verkligen steppade upp mitt "hudvårds-game" och vill gärna dela med mig av lite favoriter. Först ut är lite online-produkter som jag provat och älskar!! Det är produkter som inte är alltför dyra enligt mig men ändå gör skillnad! 1. Bästa fuktbomben, märks resultat direkt! Fukt och lyster. Finns HÄR 
 
2. Rengöring/GLOW! Lite klurig att tvätta bort tycker jag men älskar ändå! Finns HÄR\n
 
3. Ute efter en snabb mask? Denna tar 1 minut att verka, tvättas bort och fräschar upp huden direkt. Man kan bli liite röd men det visar att masken arbetat! Finns HÄR
#1 - - Angelica Wåhlin:

Bästa tipsen ju! Älskar hudvård, men har slarvat så mycket på sistone så behöver verkligen bra produkter nu :)

Svar: Tack! Jag gjorde det förut men tycker verkligen att jag börjar få till en bra rutin nu 😉 så värt det!
Sara

Liknande inlägg

Till top