RED

Vardag / Permalink / 0
 
Jag måste erkänna att det är lite dåligt här med nya bilder och roliga inlägg, men det känns som att nu börjar det verkligen bli ljusare ute och därmed kommer mer inspiration, lättare att ta bilder iochmed att man får mer tid om dagarna som det går att fota (eftersom jag jobbar dagtid) och det känns positivt för denna blogg! Så länge får ni lite bilder när jag hinner med, som de ovan. Älskar fortfarande den här jackan. Så fort jag vill liva upp en dag eller mysa ner mig när de är kallt tar jag den. Jag har inte en kjol på mig här dock, utan en lång varm gosig kofta som jag älskar i nuläget. Ser lite speciellt ut på bild kan jag erkänna.
 
Helgen har varit mysig, lite för lugn kan jag känna man på senaste tiden har jag varit nedstämd och inte haft en så bra period, att det kanske kan vara bra med lite lugn? Kan intala mig det iallafall. Jag hoppas att det snart lättar snart och att jag känner mig gladare. Något som dock var kul igår var att jag åt lunch med en saknad vän, Linnea. Frida & Emil var också med, så sändagshäng gillar jag ändå. Senare mötte jag upp Erik och vi gick en promenad och veckohandlade. Så länge sedan vi gjorde det men så efterlängtat. Nu är vi redo för en ny vecka! ♥

Liknande inlägg

Till top