OTURSDAG?

Vardag / Permalink / 0
Hej kompisar! hur mår ni? Jag är så lycklig att det är helg snart, efter bara tre dagar jobb haha. Men årets kanske tuffaste period på mitt jobb börjar nu, och det märks. Sedan kanske det hände att vi vände lite på dygnet under ledigheten, men bara lite.
 
Imorgon ska jag och Erik till Åre och gå på spa, det finns inget som jag ser fram emot mer just nu. Både att vara med honom, samt att få massage och åka iväg en sväng. Vi kommer också äta middag där innan vi åker hem vilket känns som en perfekt avslutning på den dagen.
 
Min fredag däremot har inte varit super direkt, det började med att min mac åkte ner i golvet, alltså min inte så billiga dator som jag har allt i, plus bilder från 5-6 år tillbaka. Skärmen gick sönder och jag fick lite smått panik. Packade med mig datorn + laddare och skulle hämta bilen i garaget. Där slår jag i huvudet för tredje gången på max 12 h, eftersom det är en stor järnstång som hänger från taket där..
 
Jag kommer till jobbet, halkar nästan men klarar mig, och väl framme märker jag att skyddsglaset på telefon har gått sönder. Jag har alltså haft telefonen i en månad drygt och glaset likaså..
 
Så ja, det går bra nu. På lunchen var förbi Mstore och skickade iväg datorn på reparation och kollade upp om jag kunde få ett nytt skydd till telefonen. Så det ordnar sig ju, men inte så himla bra start på 2019..
 
Hoppas er dag börjat bättre!!!
Jag ska se till att min får ett bättre slut :) PUSS 
 
 

Liknande inlägg

Till top