HOMEMADE

Vardag / Permalink / 0
 
Vi kan ju inte skryta med världens sommarväder första veckan på semestern så vi har hunnit med en hel del smått och gott. Vi har varit förbi Vigge till Eriks farbror och fru som köpt sommarstuga, vi har varit till Birsta (sundsvall) och shoppat med syrran, jag följde med Klara och hennes familj på Dunderklumpen teater i döda fallet (SÅ BRA!!, fick inte ta bilder dock) samt träffat flera tjejkompisar som jag saknat mm!
 
Dessutom blir det ju lite fikapauser emellanåt, det har kontorslivet lärt mig att, det är viktigt. Så någon dag i veckan när vi skulle fika lagade jag havrekakor, och mindes tillbaka till många fikapauser hos farmor och farfar när vi var små, då det alltid fanns på kakfatet. Hur mysigt? 
 
Men även om det har varit en bra vecka trots mindre bra väder så är jag galet taggad på sol, bad och värme. Och om mindre än 5 timmar åker vi mot sundsvall och tar flyger därifrån till Rhodos! Hur najjs?? Måste blunda några timmar nu alltså. Men vi kanske hörs lite därifrån, annars följ mig på instagram, för där hörs vi ju!? Sarassplace även där ♥ PUSS

Liknande inlägg

Till top