MARCH

Vardag / Permalink / 0
 
Fokus efter den mindre bra starten på detta år är att verkligen ta hand om mig själv. Att kunna vara själv och att ta tid till saker som jag mår bra av. Och ett av mina favoritintressen är hudvård. Hur bra att jag fick (läs: skaffade en hudvårdskalender med massa najjs) saker som denna mask i december? Det är som julafton fortfarande. Hittar nya favoriter hela tiden. Fortsätter tipsa er inom hudvård tror jag dessutom. Detta märke är så bra! by Wishtrend. Deras sheet masks......... 
 
Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon, åt frukost framför en serie, gjorde mig klar för att se brorsan spela match, som de vann, och därefter blev vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Nu blir det masken ovan, lite serie/dusch/städ och sen sova! Vi ska upp vid 7 imorgon... Lovely

Liknande inlägg

Till top